نرم افزار مديريت باشگاه چيست؟
نرم افزار مديريت باشگاه ابزاري است که به باشگاه ها و انجمن ها کمک مي کند تا کسب و کار خود را مديريت کنند و خدمات مشتريان را افزايش دهند. چنين مشاغلي ممکن است شامل باشگاه هاي ورزشي، باشگاه هاي سلامت، مراکز تناسب اندام و سلامتي و موارد مشابه باشد.
اکنون که با تعريف
مراکز تناسب اندام در سال هاي اخير در سرتاسر جهان به صورت قارچ رشد کرده اند که نشان دهنده روند مداوم و اهميتي است که مردم براي سلامت و رفاه خود قائل هستند. صنعت تناسب اندام و ورزش يک تجارت بزرگ است و طبق گزارش ها بيش از 100 ميليارد دلار ارزش دارد. بيش از 0000 باشگاه بدنسازي در سراسر جهان وجود دارد که از 145 ميليون عضو، 84 ميليارد دلار به دست آوردند. بيش از يک سوم جمعيت جهاني اعضاي باشگاه بدنسازي در ايالات متحده است که در آن 34000 مرکز تناسب اندام وجود دارد.
در حالي که چشم انداز صنعت تناسب اندام که رشد سالانه مستمر در بازار و درآمد را به ثبت رسانده است، خوشايند است، يک واقعيت وحشتناک کشف شده است - ميزان ترک تحصيل در ورزشگاه در هشت هفته اول پس از پيوستن به باشگاه ورزشي حدود 80 درصد است. اين موضوع استفاده از نرم افزار مديريت باشگاه براي حفظ اعضاي خود، گسترش بهترين خدمات و جذب مشتريان بيشتر را براي مالکان باشگاه بسيار مهم مي کند.
نرم افزار مديريت باشگاه چه مي کند؟ نرم افزار مديريت باشگاه با نام هاي مديريت انجمن يا نرم افزار عضويت نيز شناخته مي شود. به اين ترتيب، براي رسيدگي به سوابق و جزئيات عضويت طراحي شده است. داشتن چنين اطلاعاتي ارائه خدمات با کيفيت به اعضا مانند رزرو، قرار ملاقات و زمان بندي را تسهيل مي کند. همچنين صاحبان باشگاه را قادر مي سازد تا به اعضاي وفادار، فعال و طولاني مدت تخفيف، تبليغات و جوايز ارائه دهند.
رويکرد مشتري مداري يا مشتري محوري براي همه مشاغل کار مي کند، بيشتر براي مديريت باشگاه، زيرا يک فعاليت خدمات محور است. مالکان باشگاه بايد اطمينان حاصل کنند که از اعضا مراقبت مي شود و نرم افزار مديريت باشگاه از آن مراقبت مي کند. انجام سلف سرويس، رزرو يا برنامه ريزي خود را از طريق پلتفرم براي اعضا آسان مي کند. همچنين مشکلات مربوط به صورتحساب و پرداخت را برطرف ميکند، زيرا پلتفرمهاي مديريت باشگاه ميتوانند روشهاي پرداخت امن را چه به صورت آنلاين از طريق درگاههاي پرداخت يا از طريق کارتهاي اعتباري/دبيت مديريت و پردازش کنند.
براي مالک يا کسبوکار، علاوه بر پرداخت سريع و ايمن، نرمافزار مديريت باشگاه، خودکارسازي کمپينهاي بازاريابي، برنامهريزي صاف و مديريت کارآمد دادههاي مشتري/مشتري را ممکن ميسازد. همچنين امکان ايجاد درس هاي آموزشي يا برنامه هاي تمريني را براي مديريت اهداف سلامتي و ترسيم پيشرفت و بهبود مشتريان فراهم مي کند.
در مجموع، نرم افزار مديريت باشگاه به مالک باشگاه کمک مي کند تا بهترين تجربه خدمات مشتري را ارائه دهد. اين به تنهايي نتايج مطلوب بسياري دارد - وفاداري مشتريان را تقويت مي کند و آنها را حفظ مي کند و تبليغات شفاهي در مورد برند و تاسيس شما را تشويق مي کند که مي تواند منجر به مشتريان جديد بيشتري شود. اين مي تواند تأثير مثبتي بر سود شما داشته باشد که هدف هر کسب و کاري است.
نرم افزار مديريت باشگاه چگونه کار مي کند؟ نرم افزار مديريت باشگاه امروزي عمدتاً يک راه حل ميزبان ابري است که از فناوري اينترنت و راحتي اتصال استفاده مي کند. بدون نصب گيج کننده و بدون محدوديت مکان بيشتر مانند استقرار در محل. همه چيز به صورت آنلاين با پورتال وب خود شما انجام و مديريت مي شود. چه يک موسسه واحد يا يک کسب و کار چند مکان داشته باشيد، و صرف نظر از اينکه ده ها مشتري يا صدها مشتري از آنها داريد، نرم افزار مديريت باشگاه داراي ويژگي ها و قابليت هاي مقياس پذير براي مديريت هر نوع عمليات مديريت باشگاه است.
در ابتدايي ترين سطح خود، نرم افزار مديريت باشگاه به اين روش کار مي کند.
مشتري در وب سايت يا صفحه رسانه هاي اجتماعي شما قرار ملاقات مي گذارد و برنامه ريزي مي کند
مشتري فرم را براي جزئيات اطلاعات در سايت يا صفحه شما پر مي کند
سيستم برنامه زماني را تاييد مي کند و به شما و مشتري اطلاع مي دهد.
اگر تغييرات برنامه يا عدم نمايش وجود داشته باشد، سيستم مشتري را براي تاريخ هاي موجود مجدداً برنامه ريزي مي کند.
سيستم مجدداً به شما و مشتري اطلاع مي دهد و قرار جديد را تأييد مي کند.
مشتري هزينه يا هر هزينه ديگري را به صورت آنلاين پرداخت مي کند و سيستم پرداخت را پردازش مي کند.
مشتري در تاريخ برنامه ريزي شده ظاهر مي شود و کارکنان يا مربي اطلاعاتي در مورد برنامه تمريني مشتري در رايانه لوحي خود دريافت مي کنند.
اگر مجموعهاي از برنامهها/قرارها وجود داشته باشد، سيستم تاريخها را سازماندهي و تقويم ميکند، به شما و مشتري اطلاع ميدهد، و مجوز چند بازديدي يا ورود را ترتيب ميدهد.
موارد فوق فقط فعاليت هاي ظاهري هستند. نرم افزار مديريت باشگاه مي تواند حقوق و دستمزد کارکنان، منابع شرکت، پروفايل مشتري، حضور مشتري، گزارش مالي، نقطه فروش، بازاريابي و تبليغات، يادآوري خودکار، پر کردن مجدد خودکار، رديابي ارجاع، رديابي پيشرفت، ذخيره سازي و مديريت متمرکز داده ها/اطلاعات، نرم افزار را مديريت کند. ادغام و سازگاري با تلفن همراه، پورتال جامعه، مجوزهاي چند بازديد، ايميلهاي چند زبانه اعضا، سيستم ثبت نام و مجموعهاي از وظايف و فرآيندهاي عملياتي يا اداري ديگر.
نرم افزار مديريت باشگاه چيست؟ همانطور که مي بينيد، اين ابزار همه کاره و چند وظيفه اي شما براي مديريت عمليات کلوپ خود از انتها به انتها است.
مزاياي متعددي وجود دارد که مي توانيد از پياده سازي و
ابزارهاي بهرهوري مانند نرمافزار مديريت باشگاه، از قدرت اتوماسيون براي سادهسازي و سرعت بخشيدن به کارهاي روتين مانند ورود دادهها استفاده ميکنند تا در زمان و تلاش براي کارکنان شما صرفهجويي کنند و در عين حال خطاها را به حداقل برسانند.
نرمافزار مديريت باشگاه، بهويژه پلتفرمهاي آنلاين، فضاي ذخيرهسازي ابري امن را براي اطلاعات، سوابق و تراکنشهايي مانند جزئيات شخصي و کارت اعتباري اعضا فراهم ميکند. ويژگيهاي امنيتي پيشرفته براي اطمينان از دسترسي افراد مجاز به اطلاعات محرمانه ارائه شده است.
پلتفرمهاي مديريت باشگاه امروزي داراي قابليتهاي يکپارچهسازي قدرتمندي هستند که با سيستمهاي تجاري شخص ثالث، خدمات و برنامههايي که استفاده ميکنيد مانند CRM، دروازههاي پرداخت، رسانههاي اجتماعي، حسابداري، و نرمافزارهاي چت و ارتباطات و بسياري ديگر کار ميکنند.
اعضاي باشگاه مي توانند از پورتال ها و انجمن هاي آنلاين ايجاد شده توسط نرم افزار براي به اشتراک گذاشتن تجربيات خود با ساير کاربران استفاده کنند. جوامع آنلاين حس رفاقت را ايجاد مي کنند که رضايت، حفظ و وفاداري اعضا را بهبود مي بخشد.
اکثر نرم افزارهاي مديريت باشگاه داراي ويژگي هاي بازاريابي، تبليغاتي و نام تجاري هستند تا به شما کمک کنند تا با اعضاي بالقوه ارتباط برقرار کنيد و همچنين اعضاي موجود را تشويق کنيد تا از امکانات و خدمات شما به طور گسترده تر استفاده کنند.
چرا از نرم افزار مديريت باشگاه استفاده کنيم؟ به عبارت ساده، کار را براي شما، مدير، آسانتر ميکند. مزاياي نرم افزار مديريت باشگاه را مي توان به سه دسته بندي کرد:
کارکنان مولدتر و عمليات کارآمدتر، نتايج مورد انتظار وظايف و فرآيندهاي ساده و خودکار است. ديگر هيچ آشفتگي در برنامه ها و قرارهاي ملاقات با هم تداخل ندارند. همه چيز دقيقاً در تقويم شما با اعضايي که به درستي رزرو شده، برنامه ريزي شده اند و تمرين و ساير نيازهاي آنها از قبل برنامه ريزي شده است، مطابقت دارد. عملکرد کسب و کار تجزيه و تحليل، نظارت و رديابي مي شود. امور مالي و حسابداري از طريق اظهارات و گزارش هاي دقيق بهينه مي شوند. فعاليت هاي کارمند/کارکن، حضور و تکليف در مقابل اعضا و مشتريان مديريت و هماهنگ مي شود. نيازي نيست نگران مديريت خرد همه جزئيات و کارهاي روزمره باشيد زيرا نرم افزار مديريت باشگاه مي تواند از آن ها براي شما مراقبت کند.
سهولت و راحتي مشتري از پيوستن به باشگاه شما، سوار شدن به هواپيما، ورود به محل، برنامهريزي و برنامهريزي يک برنامه تمريني با مربيان باشگاه، و پرداخت هزينه خدمات شما، همه چيز در سمت عضو يا مشتري توسط نرمافزار مديريت مشتري تسهيل ميشود. . علاوه بر اين، اين نرم افزار مي تواند به شما کمک کند تا براي مشتريان فعال و وفادار، تبليغات و جوايزي ايجاد کنيد و به اعضاي جديد تخفيف بدهيد. راحتي که به مشتريان ارائه ميدهيد، تأثير مثبتي بر مشتريان شما خواهد داشت که بسيار تأثيرگذار خواهد بود.
نرم افزار مديريت باشگاه آنلاين برخي از دقيق ترين اقدامات را براي محافظت از داده هاي حياتي مشتري و کسب و کار در اختيار شما قرار مي دهد. پروتکلهاي امنيتي، رمزگذاري و اقدامات احراز هويت براي جلوگيري از نفوذها و هکها و اطمينان از يکپارچگي اطلاعات حساس مربوط به مشتريان و تراکنشهاي شما ارائه ميشود.
برخي از ويژگي هاي کليدي نرم افزار مديريت باشگاه به شرح زير است:
مديريت عضويت با يک پايگاه داده متمرکز اعضا، مي توانيد سوابق اعضا را ويرايش و ذخيره کنيد. به راحتي اطلاعات اعضا را جستجو کنيد. و عضويت ها را ارتقا يا کاهش دهيد.
شما مي توانيد به سرعت اعضا را رزرو کنيد يا يک ليست انتظار براي مقابله با قرارهاي لغو شده ايجاد کنيد.
اين به شما يا کارکنانتان امکان ميدهد جلسات و قرارها را رزرو کرده و مجدداً برنامهريزي کنيد، مشتريان را از قرار ملاقاتهايشان از طريق ايميل مطلع کنيد، يا برنامههايشان را بهطور خصوصي در رسانههاي اجتماعي به اشتراک بگذاريد.
زمان سنجي کارکنان جدول زماني، تکاليف و برنامه کاري کارکنان، کارکنان پشتيباني، مربيان و مربيان را مديريت و سازماندهي مي کند.
برخي از نرمافزارهاي مديريت باشگاه داراي ويژگيهاي پردازش پرداخت داخلي هستند، در حالي که برخي ديگر با پردازشگرهاي پرداخت و درگاهها ادغام ميشوند تا پرداختهاي عضويت را از طريق کارتهاي اعتباري، پول نقد، بدهي مستقيم، انتقال سيمي يا فرم آنلاين بپذيرند.
اين به شما امکان ميدهد از طريق برنامههاي وفاداري، مزايا، کارتهاي هديه و تخفيفها را به اعضا اعطا کنيد. همچنين ميتوانيد اعلانهاي رسانههاي اجتماعي، ايميلهاي خودکار، و پيامهاي متني را براي همه اعضا در مورد پيشنهادها و تبليغاتي که ميتوانند از آن استفاده کنند ارسال کنيد.
شما مي توانيد گزارش هاي مفيدي در مورد جزئيات اعضا، فروش ماهانه، موجودي، روند کسب و کار، ارقام مالي يا تجزيه و تحليل عملکرد ايجاد کنيد تا به شما ديدگاهي از تمام جنبه هاي عمليات خود ارائه دهيد.
دسترسي اعضا نرمافزار مديريت باشگاه ميتواند با دستگاهها و گجتهاي تخصصي يا حتي با تلفن هوشمند اعضا ارتباط برقرار کند تا اسکن بيومتريک يا بارکد را براي ورود و خروج آنها فعال کند.
انجمن هاي اعضا اعضاي باشگاه شما مي توانند از انجمن ها يا گروه هاي آنلاين براي گفتگو و اشتراک گذاري فايل ها با ساير کاربران استفاده کنند.
نرم افزار مديريت باشگاه چيست؟ تجزيه و تحليل ويژگي ها و مزايا
مي ,مديريت ,باشگاه ,افزار ,يا ,کند ,مديريت باشگاه ,افزار مديريت ,نرم افزار ,مي کند ,را براي ,افزار مديريت باشگاه , نرم افزار مديريت ,مديريت باشگاه داراي ,نرمافزار مديريت باشگاه،
درباره این سایت